Voor de nieuwe visuele identiteit van dit mooie bedrijf ben ik samen met Tessa en Petra van Salentijn in de weer geweest met het in beeld brengen van de algehele sfeer, het productieproces en de producten. Daarbij hebben we kleurrijke eye-catchers ontwikkeld voor de beursstand. Superblij met deze opdracht, want door de kleuren, vormen en contrasten van het materiaal, voelde ik me als een klein kind in een snoepwinkel. En niet alleen daarom. Qua creativiteit mocht ik me helemaal uitleven…. fijn als alle neuzen dezelfde kant op staan! Trots op het eindresultaat.
In opdracht van Marloes Werter mocht ik de fotografie verzorgen voor de nieuwe en frisse website van...
Fotografie voor nieuwe website en huisstijl www.sousfresh.nl samen met www.helemaalhanneke.nl...
Binnenkort kun je bij Paul leuke workshops volgen in zijn eigen professionele koffiebranderij... Hij...
Benieuwd wat ik voor je kan betekenen?
Voor een optimale sitebeleving adviseren wij je telefoon om te draaien.