In navolging op de succesvolle lancering van Limburgse Zaken Vrouwen heeft Vinda Media, in 2014 voor het eerst, ook het initiatief genomen om jaarlijks Limburgse Zaken Mannen te introduceren. De eerste uitgave is zeer goed ontvangen.
Het project is op de eerste plaats een luxe glossy magazine waarin prominente zakenmannen met een persoonlijk interview worden opgenomen. Centraal daarbij staan de drie P’s: Persoon, Professie en Passie. Daarnaast organiseert Vinda Media twee bijeenkomsten waar volop gelegenheid is om ervaringen te delen en te ontdekken wat hen als Limburgse zakenmannen bindt.
De eerste informele kennismaking vond plaats op 7 november 2014 bij de Alfa Bierbrouwerij in Schinnen. Tijdens deze bijeenkomst werd eerst koffie met “biervlaai” geserveerd en vervolgens lieten de zakenmannen zich het Alfa bier met traditionele Limburgse hapjes goed smaken. Ondernemers Jean Gelissen en Harry Meens deelden hun ambities met zo’n 30 Limburgse prominente zakenmannen. Inspirator Huub Narinx zorgde die middag voor de nodige management vitaminen.
Op 9 december 2014 werd tijdens een feestelijke avond bij Linssen Yachts in Maasbracht de glossy gelanceerd. Gedeputeerde Twan Beurskens en LWV-voorzitter Jan Zuidam spraken de ondernemers toe en namen het eerste exemplaar in ontvangst. Daarna vond een rondleiding plaats en was er volop gelegenheid om elkaar te leren kennen.
Wil je deelnemen aan de tweede editie? In november a.s. vindt de eerste kennismaking plaats en in december neemt een prominente Limburgse zakenman het eerste exemplaar in ontvangst tijdens een inspirerende presentatie-avond.
Informeer naar de voorwaarden bij Vinda Media in Maasbracht 0475-463 465 (bron:www.limburgszaken.nl)
Kijk hier voor alle foto’s van de heren van de eerste editie!
Voor een optimale sitebeleving adviseren wij je telefoon om te draaien.